I Don’t Wanna Wait Anymore For You

Interpret / artist : The Beatlicks

Komponist / composer : Uwe E. Fischer

Lead vocals & Bass: Ian Pladge
Guitars: Uwe Fischer
Drums: Siggi Looschelders

2011 nahm ich gemeinsam mit Jan Ploenes alias Ian Pladge ein Album mit Eigenkompositionen im Stil der frühen Beatles auf. Dieser Song war einer davon. Geschrieben habe ich ihn allerdings sehr viel früher, in den 1980er Jahren. Leider ist das Album damals nicht veröffentlicht worden, obwohl es eigentlich fertig produziert war. Aber den einen oder anderen Song daraus werde ich sicherlich noch hier präsentieren.

In 2011 I recorded an album of original compositions in the style of the early Beatles together with Jan Ploenes aka Ian Pladge. This song was one of them. However, I wrote it much earlier, in the 1980s. Unfortunately, the album was not released at that time, although it was actually finished. But I will surely present one or the other song from it here.